اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال و سپاهان در لیگ برتر | فینال ۶ امتیازی بالانشینان

  • کد خبر: ۲۱۳۸۰۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
تاریخ و ساعت بازی استقلال و سپاهان در لیگ برتر | فینال ۶ امتیازی بالانشینان
تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از عصر فردا (سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) شروع می‌شود و در مهم‌ترین بازی این هفته استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم آزادی تهران به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

جدال حساس دو تیم بالانشین جدول فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم تقریبا شرایط متفاوتی نسبت به هم دارند. طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود مدتی است که روی دور ناکامی افتاده‌اند و بعد از شکست مقابل شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم با ۶ گل در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال حذف شدند تا هواداران این تیم کم کم صدای نارضایتی خودشان را به گوش مدیران این تیم برسانند.

در سوی مقابل استقلال باوجود تمام مشکلاتی که در بیرون از زمین داشته، در داخل زمین خوب کارکرده و تیم نکونام نشان داده با وجود مشکلات متحدتر می‌شود. تنها باخت این فصل آبی‌ها در دور رفت مقابل سپاهان رقم خورد و حالا آبی‌های پایتخت علاوه بر حفظ فاصله‌ای که در صدر ایجاد کرده‌اند به دنبال گرفتن انتقام شکست قبلی هم هستند.

در حال حاضر استقلال با ۳۶ امتیاز از هفده بازی صدرنشین است و تیم پرسپولیس با ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم سپاهان با دو بازی کمتر (پانزده بازی) و کسب ۳۱ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->